Ik ben begonnen met de gezichten en de mutsen. Als dat goed zou gaan, dan kon ik door. Laag over laag, vooral met de ponpon. Het is duidelijk dat ook in het schilderij veel liefde zit.
De ring.
En de jassen. Hier zitten veel uren tekenwerk in. Daarna laag over laag met kleur, waarbij de schaduwen goed uit moeten komen.
Als allerlaatste: de skibroeken. Hier heb ik dezelfde techniek gebruikt als bij de meerkoeten (zie link): indigo en kraplak, om een levendig zwart neer te zetten.